Podmínka
1. Obecná ustanovení
1. Internetový obchod na adrese Abc-autodiely.sk (dále jen "internetový obchod") provozuje společnost ADL, S.R. on., stanovený Starozagorská 1383/6,
Košice-mestská časť Sedlisko KVP 040 23, IČO 51 921 405, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Košice I, oddíl: Sro, vložka č. 44584 / V (dále jen "provozovatel" nebo "prodávající"), bankovní spojení: FIO banka., číslo účtu: 2801491101/8330, Iban: sk83 8330 0000 002801491101. Další údaje o prodávajícím důležité pro kontakt spotřebitele s prodávajícím jsou následující:
e-mail: info@abc-autodiely.sk
Tlo. č.: 0940 655 455
dozor: Slovenská obchodní inspektcia (soi) soi inspektorát pro Košický kraj, se sídlem Vratna 3, 040 01 Košice.
2. Tyto obchodní podmínky (dále jen "podmínky") upravují nákup a prodej zboží prostřednictvím obchodu, určit pravidla pro registraci a používání uživatelských účtů.
2.1 Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, které nejsou výslovně upraveny těmito všeobecnými obchodními Podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními Zákona č.. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů ● zákon č. 22/2004 Sb. z., o elektronickém obchodu a o změně zákona č. 128/2002 Sb.bvc Z., o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele a o změně některých zákonů, ve znění Zákona č.. 284/2002 Sb. z., ve znění zákona č. 250/2007 Sb. z., o ochraně spotřebitele a o změně zákona č. 372/1990 Sb. o trestných činech, ve znění zákona č. 102/2014 z.z,. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo prostory prodávajícího a o změně některých zákonů, ve znění Zákona č.. 391/2015.z., o alternativním řešení sporů pro spotřebitelské spory a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
2.2 Právní vztahy Prodávajícího s podnikatelem, které nejsou výslovně upraveny, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů.
3. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že byl seznámen s Obchodními podmínkami a dodáním. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí výše uvedenými obchodními podmínkami, které jsou závazné pro obě strany současně.
Smluvní podmínky jsou přístupné na webových stránkách, kde si zákazník (kupující) může přečíst a stáhnout svou aktuální verzi.
II. Objednávka
1. Prodávající uzavírá smlouvu. smlouvy (dále jen "smlouva") s kupujícími prostřednictvím objednávky kupujícího pro :
a. webové stránky: Abc-autodiely.sk
B. e-mailem na info@autodiely.sk
d. telefonicky: 0940 655 455
2. Objednávky zadané prostřednictvím internetového obchodu jsou přijímány nepřetržitě, 24 hodin denně. Objednávky vytvořené telefonicky a e-mailem jsou přijímány v pracovních dnech od 8: 00-16: 30. Objednávky zadané mimo pracovní dny (ve dnech volna) bude prodávající zpracovávat první pracovní den následující po dnech volna, kdy byla objednávka zadána.
3. Předmětem smlouvy je zboží uvedeno v objednávce a vybráno kupujícím z dostupné nabídky obchodu. Objednávku může kupující zadat i bez registrace vlastního uživatelského účtu. Rozměry, barvy a další údaje uvedené na webových stránkách prodávajícího, v katalozích, brožurách a dalších médiích jsou údaje založené na údajích výrobců a dodavatelů. Prodávající se zavazuje dodat svým zákazníkům pouze zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi nebo charakteristikami obvyklými pro typ zboží
4. Podmínkou pro splnění platnosti závazné elektronické objednávky je vyplnění všech požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je také návrhem kupní smlouvy. Následně, po odeslání objednávky, kupující obdrží automaticky proveden oznámení o přijetí objednávky do elektronického systému prodávajícího (dále jen e-mailovou adresu). „potvrzení objednávky“). Doručení objednávky potvrzení obsahuje údaje o názvu a specifikaci zboží, jehož prodej je předmětem kupní smlouvy, dále údaje o ceně zboží, název a údaje o místě, kde má být zboží dodáno a údaje o případné ceně, podmínkách, způsobu dodání zboží kupujícímu, ), případně další potřebné údaje. Pokud je to nutné, veškeré další informace týkající se objednávka může být zaslána kupujícímu e-mailovou adresu a prodávající si vyhrazuje právo kontaktovat kupujícího za účelem dokončení objednávky také telefonicky. Doručení potvrzení obsahuje údaje, že objednávka byla doručena prodávajícímu, ale nejedná se o přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy.
5. Prodávající pak zašle na e-mailovou adresu kupujícího informace o tom, zda byla objednávka kupujícího přijata (dále jen „objednávka“).
6. Kupní smlouva je uzavřena doručením přijetí objednávky v elektronické nebo písemné podobě kupujícímu.
7. V jednotlivých, zejména dražší případech, kromě počáteční automatické potvrzení objednávky e-mailem, si prodávající vyhrazuje právo potvrdit objednávku telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím, na vznik smlouvy. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny sazby nebo změně dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, prodávající není schopen dodat zboží kupujícímu v dohodnuté lhůtě nebo v dohodnuté kupní ceny, je prodávající povinen nabídnout kupujícímu náhradní plnění nebo možnost pro kupujícího zrušit objednávku. Kupující může objednávku zrušit e-mailem nebo telefonicky. V případě, že kupující nepřijme náhradní plnění nabízené prodávajícím v přiměřené lhůtě, nebo nepřijímá objednávky, je prodávající oprávněn odmítnout (neakceptovat) kupujícího je návrhem na uzavření kupní smlouvy.
8. Podrobnější popis toho, jak by měl zákazník postupovat při vytváření objednávky, zákazník najde v zápatí FAQ – Často kladené otázky na stránce prodávajícího.
9. Pokud kupující objednává zboží telefonicky, informuje prodávajícího o všech údajích nezbytných pro provedení objednávky. Jsou-li dohodnuty předmět a podmínky nákupu, zašle prodávající kupujícímu na e-mail kupujícího rekapitulaci objednávky. Tato zpráva je potvrzením uzavření smlouvy. Náklady na komunikaci při objednávce telefonicky nese kupující podle tarifu svého telefonního operátora.
10. Fotografie, grafická prezentace nabízeného zboží, loga společnosti nebo loga produktů slouží výhradně k prezentaci provozu obchodu. Jsou chráněny autorským právem a kupující není oprávněn těmito prvky dále manipulovat.
11. Zobrazení barevných odstínů závisí mimo jiné na kvalitě použitého monitoru. ostatní zobrazovací zařízení.
III. způsob doručení a dodací lhůta
1. Dodací lhůta pro zboží skladem je do 2 pracovních dnů.
2. Zboží je doručeno na adresu kupujícího prostřednictvím Slovenská pošta nebo kurýrní služba UPS. Kupující má možnost převzít objednávku osobně, a to prostřednictvím Zásilkové obchody. Očekávané datum dodání zboží je uvedeno v nákupním košíku při výběru způsobu doručení.
3. Dodávky objednaného zboží jsou prováděny podle dostupnosti produktů a provozních schopností prodávajícího v co nejkratším čase. Průměrná doba odeslání objednaného zboží je v rozmezí 1-2 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
4. V případě, že zboží včas zpracuje objednávku (zaslání zboží kupujícímu) pokud se stane nedostupným, prodávající o změně dodací lhůty předem informuje Zákazníka e-mailem nebo telefonicky. V takovém případě má Zákazník možnost objednávku zrušit nebo upravit
5. Prodávající si vyhrazuje právo změnit datum dodání a informovat kupujícího o tato změna původní lhůty pro dodání zboží.
6. Pokud kupující provede objednávku na dobírku 2 odpoledne. v daný pracovní den, prodávající zašle objednané zboží ještě v daný den. Objednávky přijaté po 14: 00 (a o víkendech) jsou zpracovány pouze následující pracovní den.
7. Při platbě přes PayPal, CardPay nebo bankovním převodem na FIO bankovní účet prodávajícího prodávající odloží zásilku zboží kupujícímu až do připsání kupní částky na bankovní účet prodávajícího.
8. Zboží v hodnotě více než 50 € (slovy: padesát euro) v rámci jedné objednávky je dodáváno na náklady prodávajícího. V ostatních případech platí kupující částku za doručení (poštovné) uvedenou v rekapitulaci objednávky.
9. Prodávající archivuje informace o uzavřených smlouvách na dobu 3 let. Kupující je oprávněn požadovat od prodávajícího tyto informace prostřednictvím e-mailové zprávy. Prodávající je povinen poskytnout tyto informace kupujícímu do 14 dnů ode dne obdržení žádosti.
IV. Cena zboží a způsoby platby
1. Ceny zboží jsou uvedeny v EUR, včetně všech souvisejících daní a poplatků.
2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu ceny zboží v obchodě, na zavedení nových výrobků do prodeje, vyhlásit a odvolat sleva akce nebo změny těchto opatření, aniž jsou dotčena práva kupujícího vyplývající z objednávky odeslané nebo uzavřené smlouvy.
3. Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny směnných kurzů, v případě výrazného nárůstu inflace, nebo v případě významné změny v dodacích podmínek od výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy v případě změny ceny.
4. Cena zboží nezahrnuje poštovné.
5. Kupující má na výběr z následujících způsobů platby:
1. Platba v hotovosti poštovní nebo kurýrní službě v místě dodání (na dobírku), po jejím obdržení
2. bankovní převod na účet prodávajícího ve FIO bance
3. přes PayPal přes PayPal účet. Při výběru tohoto způsobu platby se částka objednávky automaticky zvýší o pevný poplatek ve výši 2,9% z celkové částky objednávky. Částka je účtována společností PayPal za každou dokončenou transakci platební kartou přímo na webových stránkách banky.
6. Kupní smlouva je uzavřena závaznou podmínku, že pokud kupující nezaplatí dohodnutou kupní cenu prodávajícímu do 5 dnů od prodávajícího pozvání k převzetí zboží (při platbě bankovním převodem nebo Paypal), smlouva je zrušena od počátku, strany vrátí nebo nahradí veškerá přijatá plnění a prodávající získává právo volně nakládat se objednaného zboží.
7. Dokladem o prodeji je faktura. K objednanému zboží je kupující přiložena původní faktura. Faktura je k dispozici také po odeslání v elektronické podobě (soubor pdf) přímo v uživatelském účtu zákazníka. Faktura slouží také jako dodací a záruční list.
V. Odstoupení od kupní smlouvy
1. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout (nepřijmout) návrh kupujícího na uzavření smlouvy v případě, že kupující uvedl v objednávce nepravdivé nebo zavádějící osobní údaje. V takovém případě prodávající neprodleně oznámí kupujícímu, aby se dohodl na dalším vyřízení objednávky. Ke každé objednávce přistupujeme individuálně se snahou maximálně uspokojit kupujícího.
2. Kupující je nepodnikatel / který nemá přidělené ID / má podle zákona č. 102/2014 z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo prostory prodávajícího a o změně některých zákonů, podle § 7 právo odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží, a dalších 14 dnů odeslat V této lhůtě, má kupující právo na rozbalit a vyzkoušet zboží v podobným způsobem jako je obvyklé při nákupu v klasickém "kamenném" obchodě, v míře nezbytné k určení povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
3. Právo na odstoupení může být uplatněna kupujícím v papírové podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči (e-mailem na adresu info@abc-autodiely.sk) spolu s daňovým dokladem / fakturou číslo / a číslo bankovního účtu. Za tímto účelem lze použít vzorový formulář pro stažení, který je k dispozici ke stažení NÍZKO. Lhůta pro odstoupení je zachována, pokud kupující odešle oznámení o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty.
4. Kupující, který odstoupí od kupní smlouvy, je povinen uhradit nezbytné náklady spojené s vrácením zboží v případě, že vrátí zboží bez vad. (Kupující nese náklady na dopravu a riziko poškození zboží při přepravě zboží zpět Prodávajícímu. V případě takového odstoupení od smlouvy, kupní cena zboží bude vrácena kupujícímu do 14 dnů nejpozději ode dne doručení oznámení o odstoupení, stejný platební prostředek, který spotřebitel použil v původní transakce na zadané číslo kupujícího bankovním účtu (§ 9 Odst. 2 rohy 102/2014).
5. V případě odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží, na které se zdarma dar byl povinen, je kupující povinen vrátit zboží s darem obdržel za dané zboží. V případě, že si kupující dárek ponechá, bude prodávající fakturovat částku za dárek dle platného ceníku uvedeného na stránce eshopu. Hodnota daru bude odečtena od hodnoty vrácené kupní ceny.
6. Vrácené zboží zaslat:
1. Zabalené tak, aby nedošlo k jeho poškození.
2. Bez známek užívání způsobených léčbou nad rámec zákona 102/2014 z.z..
3. Kompletní (se všemi dary, viz položka. č. 5.).
4. Spolu s dokladem o koupi.
5. Neposílejte zboží na dobírku. V případě odeslání zboží na dobírku nedojde k jeho přijetí.
6. V případě osobního dodání zboží je nutné se dohodnout na datu dodání.
7. Při odeslání zboží neodpovídá prodávající za ztrátu nebo poškození zboží během přepravy-je povinností zákazníka zabalit zboží tak, aby během přepravy nebylo poškozeno.
8. Pokud kupující provede jakoukoli změnu zakoupeného produktu, není obchodník povinen převzít změněné zboží, a tím ztrácí kupující právo na výměnu.
7. Povinnosti obchodníka v případě odstoupení od smlouvy
1. Obchodník vrátí spotřebiteli všechny provedené platby, včetně nákladů na služby, bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy. Obchodník vrátí platby a náklady stejným platebním prostředkem jako spotřebitel použitý v původní transakci, není-li se spotřebitelem výslovně dohodnuto jinak a za předpokladu, že spotřebiteli v souvislosti s touto náhradou nevzniknou žádné poplatky.
2. Obchodník není povinen uhradit dodatečné náklady, pokud spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení než nejlevnější typ standardní dodávky nabízený obchodníkem.
3. V případě kupní smlouvy, pokud obchodník navrhl, že on bude vyzvednout zboží sám, on může čekat na vrácení peněz, dokud neobdrží zboží zpět nebo než spotřebitel prokáže, že poslal zboží zpět, podle toho, co nastane dříve.
8. Povinnosti spotřebitele v případě odstoupení od smlouvy
1. Pokud obchodník navrhl, aby si zboží osobně vyzvedne, může spotřebitel zboží vrátit nebo předat podnikateli nebo osobě pověřené obchodník s převzetím zboží bez zbytečného odkladu a v každém případě ne později než 14 dnů ode dne, kdy mu oznámil obchodníka o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud spotřebitel zboží odešle zpět před uplynutím 14denní lhůty.
2. Spotřebitel nese pouze přímé náklady na vrácení zboží, ledaže obchodník souhlasil s jejich převzetím sám, nebo, pokud obchodník nesplnil svou povinnost informovat spotřebitele, že náklady jsou k tíži spotřebitele.
3. Kde, v případě smluv uzavřených mimo obchodní prostory, kdy zboží bylo doručeno spotřebiteli domů v době uzavření smlouvy, obchodník zboží vyzvedne na své vlastní náklady, jestliže z důvodu jejich povahy, které nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou.
4. 4.Spotřebitel odpovídá pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání zboží jiným způsobem, než je to nutné ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. V žádném případě nenese spotřebitel odpovědnost za snížení hodnoty zboží, pokud obchodník neposkytl informace o právu na odstoupení od smlouvy.
VI. stížnosti a záruky
1. Zboží zakoupené kupujícím od prodávajícího ve formě elektronického obchodu na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího se vztahuje záruční doba 24 měsíců v souladu s platnými právními předpisy (§ 620 odst. 1 zákona č. 40/1964 Sb.) Je-li záruka poskytnutá výrobcem delší než zákonná záruka, platí delší záruční doba.
2. Záruční doba začíná dnem převzetí zboží kupujícím.
3. Prodávající je povinnost reklamaci zaregistrovat ve smyslu § 18 odst. (10) Zákona 250/2017 Z.z. a prodávající může uplatnit nárok během prvních 12 měsíců od nákupu odmítnout pouze na základě odborného úsudku! (§18 odst. 6 téhož zákona).
1. Pokud kupující reklamoval zboží během prvních 12 měsíců po uzavření kupní smlouvy, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek nese prodávající veškeré náklady. Posudek je znalecký posudek nebo posudek vydaný oprávněnou, oznámenou nebo akreditovanou osobou nebo stanovisko osoby pověřené výrobcem k provádění záručních oprav (autorizovaný servis).
2. Pokud kupující reklamoval výrobek po 12 měsících od uzavření kupní smlouvy a prodávající ji odmítl, člověk, který vyřizoval stížnost je povinen uvést v dokladu o vyřízení reklamace, komu může kupující zaslat zboží na odborné posouzení. Pokud kupující prokáže odpovědnost prodávajícího za reklamované vady zboží, o odborné posouzení, může uplatnit nárok znovu; během odborného posouzení zboží záruční doba nevyprší. Prodávající je povinen vrátit kupujícímu nejpozději do 14 dnů ode dne znovu aplikovat reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení zboží, jakož i veškeré náklady související účelně vynaložené.
4. Posuzování vad zboží je v souladu s platnými právními předpisy, normami a ustanoveními, která nejsou v rozporu se současným právním řádem ve Slovenské republice. S odnímatelnou vadou má kupující právo bezplatně, včas a správně odstranit. Prodávající rozhoduje o způsobu odstranění vady a je povinen vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Kupující může namísto odstranění vady (opravy) požadovat výměnu vadné věci za bezvadnou. Totéž platí pro část věci, pokud to nezpůsobí prodávajícímu nepřiměřené náklady s ohledem na cenu zboží nebo závažnost vady. V případě neodstranitelné vady, která brání řádnému užívání věci k určenému účelu, má kupující právo buď na výměnu věci nebo odstoupit od smlouvy (vrácení peněz). V případě, že věc má současně alespoň tři různé odstranitelné vady, z nichž každá brání řádnému použití, má kupující právo rozhodnout, zda uplatní právo na výměnu zboží nebo na vrácení peněz. Má stejné právo, i když se stejná chyba, která se opakovala nejméně dvakrát, vyskytne potřetí v záruční době.
5. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným a neopatrným používáním výrobku nebo přirozeným opotřebením výrobku.
6. Prodávající neodpovídá za vady zboží:
1. pokud kupující neuplatnil své právo týkající se odpovědnosti prodávajícího za vadu zboží do konce záruční doby zboží,,
2. je-li vadou zboží mechanické poškození zboží způsobené kupujícím,
3. pokud vada zboží vznikla používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svou intenzitou, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí zboží,
4. pokud vada zboží vznikla nesprávným zacházením, servisem nebo zanedbáním péče o zboží,
5. pokud vada zboží byla způsobena poškozením zboží nadměrným zatížení nebo používání v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami obvyklého používání zboží,,
6. pokud vada zboží vznikla v důsledku poškození zboží nevyhnutelnými a / nebo nepředvídatelnými událostmi,
7. pokud byla vada zboží způsobena poškozením zboží náhodným zničením a náhodným zhoršením,
8. pokud byla vada zboží způsobena nesprávným zásahem, poškození vodou.
7. Kupující je povinen zkontrolovat dodané zboží a zkontrolovat dodané množství zboží, sortiment nebo zjevné vady zboží. V případě neúplnosti dodání nebo výměny sortimentu je kupující povinen neprodleně po převzetí oznámit prodávajícímu. V opačném případě je dodávka považována za úplnou a bez vad. V případě zjevného poškození zboží během přepravy je kupující povinen s dopravcem písemně zaznamenat povahu škody. nepřijímejte poškozené zboží. Písemný záznam o povaze škody je předpokladem pro jakékoli reklamační řízení.
8. Prodávající je povinen vydat písemný doklad o způsobu určení vyřízení reklamace a na vyřízení reklamace kupujícímu nejpozději do 30 dnů od data podání reklamace osobně, prostřednictvím poskytovatele poštovní nebo kurýrní nebo poštovní služby. Prodávající bude informovat kupujícího o výsledku reklamace bezprostředně po ukončení reklamačního řízení telefonicky nebo e-mailem a zároveň mu bude spolu se zbožím, resp. e-mailem obdržel doklad o vyřízení reklamace.
9. O reklamaci je možné informovat Prodávajícího e-mailem na adrese: info@abc-autodiely.sk. telefonicky na číslo 0940 655 455 nebo poštou bez doručení na adresu:
Ing. Slavomír Ruščák, Košické Olšany 344, 04 442 Rozhanovce, Slovenská republika
10. Při odesílání poškozeného zboží musí zásilka splňovat následující podmínky:
1. Zboží musí být důkladně zabaleno. Při odeslání zboží neodpovídá prodávající za ztrátu zboží na cestě k němu-je povinností kupujícího zabalit zboží tak, aby nebylo během přepravy poškozeno nebo ztraceno.
2. Zásilku zašlete doporučenou poštou, nikoli na dobírku. V případě odeslání zboží na dobírku nedojde k jeho přijetí kupujícím.
3. K reklamaci prodávající doporučuje přiložit fakturu a důvody reklamace. Tím kupující urychlí celkový reklamační proces.
11. Prodávající po obdržení reklamace informuje kupujícího e-mailem o převzetí zásilky.
12. Reklamační řízení týkající se zboží, které může být prodávajícímu doručeno, začíná dnem splnění všech následujících kumulativních podmínek:
1. doručení oznámení o reklamaci prodávajícímu (poštou nebo poštou)
2. dodání reklamovaného zboží od kupujícího prodávajícímu.
13. Prodávající je povinen reklamaci vyřídit a reklamační řízení ukončit jedním z následujících způsobů:
1. předáním opraveného zboží,
2. výměna zboží,
3. vrácení kupní ceny zboží,
4. zaplacením přiměřené slevy z ceny zboží,
5. písemná výzva prodávajícímu k převzetí zadaného plnění,
6. odůvodněné zamítnutí reklamace zboží (v případě, že nebude reklamace řešena kladně, bude zboží zasláno zpět kupujícímu spolu s důvody zamítnutí reklamace).
14. Při reklamaci poškozeného zboží prodávající postupuje takto:
1. Při rekultivaci opravitelné chyby: opravy nebo výměny zboží za zboží stejného druhu.
2. Při rekultivaci nenapravitelné vady: vyměňte zboží prodávajícímu za zboží jiného druhu za stejnou nebo podobnou cenu.
3. Při rekultivaci nenapravitelné vady, pokud kupující neví, jak si vybrat jiný produkt, vrátí peníze.
15. Při reklamaci poškozeného zboží již kupující neplatí poštovné za opětovné zaslání reklamovaného zboží.
16. Vyřízení reklamace nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne fyzického převzetí reklamovaného zboží, t. J.do té doby vyřizujeme reklamace. Prodávající vyřizuje stížnosti v pořadí, v jakém byly stížnosti obdrženy, v co nejkratším čase ke spokojenosti zákazníka.
17. Pokud je hodnota poškozeného zboží je až do výše poštovné zaplaceno (t. J. méně než 2,50 eur), to je dost, aby odeslat fotografii poškozeného výrobku prostřednictvím e-mailu, a je nutné, aby se produkt tak, že poškození je zjevné a patrné. Pošlete fotografii na naši e-mailovou adresu: info@abc-autodiely.sk spolu s pořadové číslo a důvody stížnosti.
18. Ve smyslu zákona č. 391/2015 z. z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů platná od 1.2.2016 spotřebitel má právo požádat, aby systém alternativního řešení sporů (dále jen ADR). Více informací o ADR naleznete na webových stránkách Ministerstva hospodářství Slovenské republiky http://www.economy.gov.sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-clr/146956s stejně jako seznam subjektů alternativního řešení sporů http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
VII. Výměna zboží
1. Kupující má právo vyměnit zboží za zboží jiného druhu, barvy nebo velikosti do 14 dnů ode dne převzetí zboží
2. Kupující má právo na výměnu zlatého zboží do 30 dnů od převzetí zboží (nabízíme více dní než zákonných 14 kalendářních dnů)
3. Vrácené zboží k výměně musí splňovat podmínky dle našeho op V. odstavec 5. bod a-g
4. O výměně zboží je možné informovat Prodávajícího podle našeho op VI. odstavce 7.bod.
5. Při výměně zboží je kupující povinen uhradit nezbytné náklady spojené s vrácením zboží. (Kupující nese náklady na dopravu a riziko poškození zboží při přepravě zboží zpět Prodávajícímu.)
6. Pokud dojde k výměně zboží, začne běžet nová záruční doba.
VIII. Ochrana osobních údajů
1. Kupující je povinen při nákupu zboží a registraci uživatelského účtu poskytnout pouze pravdivé, aktuální a přesné údaje. Registrovaný zákazník je povinen neprodleně informovat Prodávajícího o změně těchto údajů.
2. Smluvní strany se dohodly, že kupující, pokud je fyzickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu v objednávce své jméno a příjmení, adresa trvalého bydliště, včetně psč, telefonní číslo a poštovní adresu.
3. Smluvní strany se dohodly, že kupující, v případě, že je právnickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu v objednávce své obchodní jméno, adresa sídla včetně psč, ičo, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
4. Osobní údaje kupujícího uvedené při registraci uživatelského účtu v obchodě jsou chráněny zákonem č. 122/2013 z. z., o ochraně osobních údajů a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů a zpracovávaných prodávajícím výhradně pro provádění objednávek a pro marketingové účely.
5. Kupující může kdykoli zkontrolovat a změnit poskytnuté osobní údaje a zrušit svou registraci po přihlášení na webové stránky elektronického obchodu v sekci Můj obchod → vaše adresy nebo Vaše osobní údaje.
6. Pro poskytování služeb e-shopu musí prodávající znát určité osobní údaje kupujícího. Prodávající respektuje soukromí kupujícího, a proto se snaží minimalizovat množství těchto údajů na nejnutnější. Všechna data jsou chráněna před zneužitím. Práce prodávajícího s osobními údaji plně podléhá právním normám a zákonu o ochraně osobních údajů.
7. Veškeré údaje o nákupu, reklamacích a dalších činnostech kupujícího v eshopu prodávajícího jsou důvěrné a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji. Veškeré údaje, které prodávající obdrží, chrání proti zneužití, neposkytne je žádné třetí straně, vyjma společností zajišťující spediční služby a platební služby, které obdrží pouze nezbytné minimum informací nezbytných pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky. Všechny údaje se používají pouze k poskytování kvalitních služeb prodávajícího.
8. Kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit svůj souhlas v souladu s odst. § 11 odst. Prodávající je povinen zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, zejména ty uvedené výše a / nebo které jsou potřebné pro prodávajícího činnosti týkající se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízených zboží a proces je ve všech svých informačních systémů týkající se zasílání informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízených zboží.
9. Kupující uděluje prodávajícímu souhlas podle předchozího odstavce těchto stížností a obchodních podmínek na dobu určitou do účelu zpracování osobní údaje kupujícího je splněna. Po splnění účelu zpracování prodávající neprodleně zajistí zničení osobních údajů kupujícího. Souhlas se zpracováním osobních údajů může Kupující kdykoli písemně odvolat. Platnost souhlasu uplyne do 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu kupujícím prodávajícímu.
10. Prodávající prohlašuje, že pro účely jiné než uvedené v těchto všeobecných podmínkách podnikání a stížností, bude vždy shromažďovat osobní údaje samostatně na základě souhlasu kupujícího a zároveň zajišťuje, že tyto osobní údaje jsou zpracovávány a používány výhradně způsobem, který odpovídá účelu, pro který byly shromážděny a nebude je spojovat s osobními údaji, které byly získány za účelem splnění kupní smlouvy.
11. Při vytváření uživatelského účtu, kupující souhlasí s tím, že jeho jméno a e-mail budou použity prodávajícím k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu může kupující najít návod, jak prodávajícímu jednoduše zakázat zasílání těchto propagačních e-mailů a zpravodajů.
12. Kupující má právo zaslat prodávajícímu kdykoli písemně: změny nebo doplnění osobních údajů, jakož i žádost o zničení osobních údajů poskytnutých prodávajícímu.
13. Používáním internetového obchodu prodávajícího kupující souhlasí s výše uvedenými pravidly a se shromažďováním a používáním osobních údajů.
IX. Věrnostní body
1. Na webových stránkách prodávajícího má zákazník stále možnost vidět, kolik bodů může získat zakoupením dotyčného produktu a jakou hodnotu má jeho slevový kupón. Aby zákazník mohl uplatnit slevové kupony z vytvořených objednávek, musí být zaregistrován na webových stránkách prodávajícího.
2. Při objednávání několika produktů jsou zákazníkovi přidány všechny body. Získané body za slevový kupón může zákazník změnit přímo na svém účtu kliknutím na pole "věrnostní body". Zde je možné potvrdit změnu bodů na slevový kupón.
3. Systém automaticky vygeneruje kód, který musí zákazník zadat ve své další objednávce.
Podle počtu bodů bude zákazníkovi odečtena přiměřená částka z celkové částky objednávky.
Kupóny lze uplatnit po 14 dnech od obdržení poslední zásilky.
4. Pokud od poslední objednávky uplynulo více než 14 dní a zákazník chce kupon okamžitě uplatnit, prodávající na žádost zákazníka přidá tento kód přímo k objednávce.
5. Slevy nelze kombinovat a nelze je zaměnit za finanční hodnotu.
X. Závěrečná ustanovení
1. Smlouva o koupi zboží se řídí právním řádem Slovenské republiky. Práva a povinnosti stran, které nejsou výslovně upraveny v této smlouvě se řídí příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku a souvisejících právních předpisů.
2. Smlouvu lze uzavřít pouze ve slovenském jazyce.
3. Prodávající si vyhrazuje právo provést změny obchodních podmínek. Tyto změny se nevztahují na objednávky dokončené před tím, než se příslušné změny projeví. Změny obchodních podmínek jsou účinné jejich zveřejněním na webových stránkách.